Egyszerű és kényelmes a Panasonic rendszertelefon használata
A legtöbb cégnél a telefonos kommunikáció telefonközpontok segítségével történik. Nincs minden egyes alkalmazottnak saját vezetékes vonala külön számmal, hiszen ez gazdasági szempontból nem indokolt és a városi kapcsolat sem képes ilyen sok számot biztosítani.
Viszont a szervezetek belső kommunikációját elősegítő Panasonic rendszertelefon lehetővé teszi egyetlen bejövő szám felosztását egy bizonyos számú alkalmazott között, egy rövid szám hozzárendelésével az egyes előfizetőknek.
Az ilyen rendszer kényelmessé teszi a kommunikációt, a bejövő hívásokat egy titkár irányíthatja át, vagy a közvetlen hívásfogadás is megoldható további számok segítségével. A Panasonic rendszertelefonok lehetnek analógok és digitálisak is, ez a hálózati kapcsolat formájától függ.
Mielőtt azonban ilyen készüléket vásárolna, meg kell határoznia a tőle elvárt funkciókat és az alközpont paramétereit. Ha a Panasonic rendszertelefon már telepítve van, ki kell választania egy kompatibilis modellt. A csatlakoztatott eszközök száma az állomás műszaki jellemzőitől függ.