POS terminál szolgáltatók összehasonlítása – Kitől érdemes ajánlatot kérni?
Bárkinek, aki kávézót, kiskereskedelmi üzletet vagy más, a vásárlókkal kapcsolatban álló vállalkozást üzemeltet, megbízható POS terminálra van szüksége. Az ilyen rendszereket a tranzakciók biztonságos helyszíni feldolgozására tervezték, de nem mindegyik egyforma. Szerencsére van olyan szolgáltató, amelyik egyszerűen használható, a tranzakciókat zökkenőmentesen kezelő és az ügyfelek adatait biztonságban tartó eszközöket kínál az ügyfeleinek. Ennek is köszönheti a népszerűségét a Novopayment POS terminál szolgáltató.
Egy hatékony, biztonságos POS terminál jelentős beruházás, de megéri. Ugyanakkor a befektetés maximalizálása és a megbízhatóság, az egyszerű használat és a megfizethetőség megfelelő egyensúlyának megtalálása érdekében érdemes követni néhány tippet, amikor egy kisvállalkozás ilyen berendezést választ.
A vállalat igényeinek felmérése
Minden vállalkozás más és más, és az egyiknél jól működő rendszer nem biztos, hogy a másiknak is megfelel. Például egy kis kávézónak ideális beállítás nem feltétlenül fog bevállni egy bevásárlóközpont forgalmas étkezdéjében. Amikor a vállalkozások növekedési időszakba lépnek, olyan rendszerekre van szükségük, amik lépést tudnak tartani a változásokkal. A Novopayment rendszerei viszont a vállalat fejlődésével együtt tudnak növekedni és fejlődni.
Az összes vásárlótípus megszólítása érdekében a kereskedőknek olyan terminálokat kell használniuk, amik számos különböző fizetési lehetőséget tesznek lehetővé, beleértve a készpénzt, a bankkártyákat és a hitelkártyákat, valamint az érintés nélküli fizetéseket, például az Apple Payt.
A POS-nak back-office funkciókat is kínálnia kell. Például nagyon hasznos lehet egy olyan rendszer, ami lehetővé teszi a kereskedőknek az alkalmazottak, a vásárlók és a készlet nyomon követését. Az eladások során a rendszernek rendelkeznie kell olyan funkcióval, ami nyomon tudja követni, mit adtak el, mennyi maradt az adott tételből, és értesítést kell kínálnia arról, hogy mikor kell egy terméket újrarendelni.
Az analitika egy másik fontos funkció. Ez tudja megmondani a vállalkozásoknak, hogy kik, mit és mikor vásárolnak. Ezen információk ismerete segíthet okosabb vásárlásokat végezni. Az analitika például meg tudja mondani az áruház tulajdonosának, hogy mikor értékesíti a legtöbbet bizonyos tételekből. Ez a funkció azt is megjósolhatja, hogy egy üzletnek mikor van szüksége több alkalmazott támogatására.
Mi a teendő, ha probléma merül fel?
Nem az a kérdés, hogy mi van, akkor „ha” valami elromlik, hanem az, hogy „mikor” fog valami elromlani, és kit kell hívni ilyenkor segítségért? Bár a legtöbb POS terminált felhasználóbarát módon lehet működtetni, előfordul, hogy a dolgok elromlanak, például probléma merül fel egy funkcióval, például az alkalmazottak kezelésével.
A 24/7-es támogatást nyújtó POS terminál szolgáltatók mindig előnyösek és létfontosságúak minden olyan vállalkozásnak, ami az általános munkaidőn kívül vagy hétvégén is működik. A legutolsó dolog, amit bármely vállalkozás szeretne, hogy el kelljen utasítania az eladásokat, mert a rendszer nem működik, és a szolgáltató nem nyújt támogatást hétvégén.