Miért fonódik össze a PR és a SEO?

A PR és a SEO "összefonódása"

A PR és a SEO „összefonódása”

A ’90-es évek elején megjelentek a különböző keresők az interneten és azóta létezik keresőoptimalizálás (SEO) is. Természetesen a kezdeti megjelenés óta, a keresőoptimalizálás számos változáson esett át, amióta elérte a mai formáját.

A PR és a SEO szoros összefüggésben állnak, hiszen egy jól megszerkesztett cikk a SEO szempontok figyelembe vételére épül. A PR cikkek tulajdonképpen olyan szövegek, amelyek fontos információkat tartalmaznak egy bizonyos szolgáltatásról, termékekről vagy cégről.

Ezeket a szövegeket hozzáértő személyek írják és szerkesztik, akik minden esetben figyelembe veszik a PR és a SEO összefüggéseit, összefonódását. A profi módon megszerkesztett PR cikk érdekes információkat tartalmaz, nincs tele lényegtelen linkszövegekkel, nem unalmas, nem hemzseg a kulcsszavaktól, valamint nem tartalmaz az internetről másolt szövegeket, mondatokat.

A jó PR cikk önállóan szerkesztett, értelmes, összefüggő és érdekes leírást jelent. A SEO szempontokat figyelembe véve, a szövegben érdemes a témához kapcsolódó kifejezéseket használni és a kulcsszót a címbe is beleszerkeszteni.