Linképítés eredményes alkalmazása
Az online kereső találati rangot növelő kampányok két nagyobb részre oszthatóak, ezek egyike a honlapon kívül eső marketing. Ezen hirdetések fő eszköze a linképítés. Talán van akinek szemében ez csupán felesleges költekezés, ám a valóságban ez egy szükséges és igen hasznos eszköze a cég honlapjának keresőoptimalizálásában. Ezen tevékenység eredményeképpen érhetünk el kedvezőbb helyeket a Google találati listán. Nagyjából a linképített cikkeket egy-egy szavazathoz tudnánk hasonlítani, a keresőmotor szempontjából. A linképítés is olyan, mint a többi marketingfajta. Vannak szabályai, amelyek betartása szükséges az eredményes munkához.
Ezek közül csupán egy, a kulcsszavak optimális elosztása a szövegben. A szövegek minősége sem mindegy. Milyen forgalomnövekedéssel számolhatunk ennek következtében? A linképítés magában valószínűleg nem fog kirobbanó mennyiségű új látogatót hozni, ám még így is kimutathatóan magas százalékban hoz növekedést ez a kampány ilyen téren. Ez általában nem közvetlenül a linkkatalógusokba kihelyezett cikkeknek köszönhető. Az ilyen cikkek közvetett hatásaként előrébb fog kerülni a Google találati listán és ennek lesz köszönhető a honlap látogatottságának növekedése.