A reklámajándékok hatása az üzletfeleinkre
Az ötletes szóróanyag megtalálásában, valamint a megfelelő időzítésben a segítségünkre lehet, ha előzetes felmérést készítünk. Ezért első lépésként azt a kérdést érdemes feltennünk, hogy partnereinkre és vásárlóinkra milyen hatása van a reklámajándéknak? Ezzel kapcsolatban több szempontot is figyelembe vehetünk.
Egy vállalkozás marketingtevékenységében mindenképpen prioritást élvez a hatékony figyelemfelkeltés, a sikeres reklámhordozó megtalálása. Mindemellett további célkitűzés, hogy pozitív érzelmi reakciók kiváltásával hosszútávon is érvényesüljön a szóróajándékok hatása. Ebben a tekintetben mindenképpen előnyünkre válhat, ha kreatív, formabontó megoldásokat keresünk, szakítva a sablonos, unalmas megoldásokkal.
Próbáljuk elképzelni, hogy számunkra mi lenne az igazi telitalálat, mi az, ami a mindennapjaink részévé válhatna? Érdemes a közvetlen környezetünkben villámfelmérést végezni, hogy milyen hatása van a reklámajándéknak? Egy jól eltalált szóróanyag hosszútávon is a marketing stratégiánk részét képezheti.